PROSINEC

 Krásné pondělní odpoledne! Vítám Vás v roce 2024 tu ! Je šílený jak ten rok utekl jak voda, stejně tak i ten adventní čas. I letos jsem se rozhodla že bude jeden celoměsíční článek, který vychází pravidelně, hlavně kvůli úspoře času. 

1. adventní týden ( 3.12. - 9.12. )
Advent už začal u nás v sobotu kdy jsme udělali tradiční vánoční víkend v Praze. Byl to super víkend více fotek a všeho je zde
Když jsem pročítala článek z loňského roku byl v tuhle dobu také sníh, ale ne tolik.
Další nové písničky, které mě velice zaujali.
Letos mám opět kalendář od grizly jak jsem avizovala v předešlém měsíčním článku. Mám rozbalených 9 políček ve kterých byli pistachia krém by mamadomisha, uzené mandle, čoko pomeranč krém by mamadomisha, flapjack slaný karamel, Mr. Louskáček ve velkém balení by mamadomisha, grizlíci se stévií, slaný karamel by mamadomisha, přírodní kešu ořechy, apple pie krém by mamadomisha.
I letos jsem na Mikuláše byl moc hodná. 

Za první adventní týden jsem žádný film ani seriál neshlédla a stejné je to i s knihami nemám nějak teď moc náladu číst.

2. adventní týden ( 10.12. - 16.12. )
Další políčka v kalendáři mi přineslo spoustu dobrůtek. Kokosové mandle v bílé čokoládě, ovocíčko, kešu ořechy s paprikou, máslo Mr. Perníček by mamadomisha, lyofilizované dračí ovoce, čokoláda white brownie by mamadomisha, orientální směs.
Další nové písničky, které mě zaujali.

Za druhý týden jsem shlédla díly 13. komnaty na stránkách ČT na které koukám pravidelně. Tentokrát to byli komnaty Petra Jákla staršího a Michala Holána. Dále jsem se koukala na koncert také na ČT K poctě Davida Stypky. Jeho písničky tam zpívali Mirai Navrátil, Ewa Farná a Kateřina Marie Tichá. Moc krásný koncert. Jediný seriál na který jsem začala koukal je poslední část The Crown neboli česky Koruna. Co se týče knih tak s nimi jsem na tom teď hodně bídně vůbec nečtu.

3. adventní týden ( 17.12. - 23.12. )
Další políčka v adventním kalendáři Meldikovic koule by mamadomisha, tyčinka s jahodami a kešu ořechy, jahody v krému Jarmila by mamadomisha, mandle ve slaném karamelu s medem, white brownie krém by mamadomisha, sušené mango Exclusive, mandle v krému Mr. Perníček by mamadomisha.
Merci kuličky měli v akci a těm jsem prostě neodolala ačkoliv je nejspíš dám jako dárek.
Dárky, které jsem si sobě koupila za peníze od dědy k Vánocům. 
Jedno odpoledne jsem si udělala balící odpoledne, kdy jsem zabalila všechny dárky k Vánocům.
Nějaké písničky jsem našla které se mi zalíbili.

A ani jsem nic nového neviděla ani nepřečetla.

4. adventní týden ( 24.12. - 31.12. )
Poslední políčko v adventním kalendáři byl vánoční krém a na 25. jsem si nechala to extra políčko ve kterém byl krém Mr. Vaječňák by mamadomisha. Kdybych shrnula letošní adventní kalendář byl mnohem lepší jak loni a nelituji, že jsem si ho koupila právě. 
Letošní Štědrý den byl pro mě víceméně lehací. Chytla jsem od mamky nějaký muribundus a tak jsem vlastně ani k dědovi nešla kam chodíme každý rok na Štědrý den. Letos jsme měli také krásný, nebylo to žádné koště jak řekl táta.
Pár dárečků, ale za to pěkných a to tu chybí ještě 3 lístky na představení. 
29.12. jsme strávili den v Praze a to převážně u tety na bytě a povídali jsme a bylo to strašně moc fajn. Odpoledne jsme byli s jejich psem v Gréblovce na procházce, pak jsme se stavili na svařáku a zmrzlince v Puru, dali si doma u nich večeři. Po ní už jsme šli do divadla v Dlouhé na malou vánoční povídku aneb jak jsem se ztratil. Vypadala jsem jak Hujerovic rodina :D. Pořád tohle představení miluji ačkoliv už jsem ho viděla několikrát ( hrají ho už 23 let ). Po něm jsme se šli podívat na Staromák, jelikož mladší osazenstvo mělo trochu hlad, bylo to tam dosti v pohodě, pak ještě na svařák do Ungeltu. V teple domova jsme si ještě nachvilku sedli, dali vínečko a šli spát.

A do Silvestra jsme nic nedělali, jelikož jsme nachcípaný a Silvestra jsme taky strávili v poklidu domova.

A jaký byl Váš prosinec?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Moc hezké shrnutí. Mrzí mě, že jsi byla nemocná, ale i tak sis Vánoce určitě užila. :))

    OdpovědětVymazat