Cvičení za říjen, listopad, prosinec

 Ahoj, tak opět po 3 měsících další inspirace na cvičení. Vždy se po cvičení cítím neskutečně dobře, protože při tom vypnu hlavu.

Říjen
14.10.
Whitney Houston - I wanna dance with somebody warm-up od Sharona's Hill
Skoro 3 týdny jsem necvičila, jelikož nejen že jsem neměla chuť, ale i že toho měla hodně. Tenhle warm-up mám strašně ráda.

Daily walking challenge | Day 21 - Day 22 workout od Sharona's Hill
Když bych měla tyto dva workouty srovnat od těch ostatních byli za mě trochu slabší. Odcvičila jsem je, ale za mě nebyli nic extra a rozhodně ten druhý byl za mě o trochu lepší a ten si i klidně zacvičím znovu. Ten první rozhodně ne.

4 min efektivní protažení páteře od Bestofy Fitness
Na protažení po cvičení to není, ale jako protažení to celotýdenní sezení v práci je to super.

15.10.
5 min full body warm-up od Caroline Girvan
Tenhle warm-up taky moc ráda cvičím opakovaně.

Daily walking challenge | Day 23 - Day 24 workout od Sharona's Hill
Oba dva workouty mě bavili, akorát některé části na mě byli dost rychlé a proto jsem jela podle svého tempa a to bych doporučuji i všem začátečníkům u jakéhokoliv cvičení jet si podle svého tempa.

12 min pomalé protažení od Bestofy Fitness
Super strečink po tréninku.

21.10.
7 min power walking workout od Sharona's Hill
Tento warm-up vlastně cvičím už poněkolikáté a pořád mě baví

Daily walking challenge | Day 25 - Day 26 workout od Sharona's Hill
Oba byli moc super, ale day 25 mě bavil o kus více.

4 min cool down stretch routine od fitbymik
Tohle protažení je za mě moc fajn a to hlavně po cvičení.

22.10.
Camila Cabello - Bam bam cardio/dance workout od Sharona's Hill
Tohle zbožňuji prostě.

Daily walking challenge | Day 27 - Day 28 workout od Sharona's Hill
Tyhle workouty byli naprosto boží a rozhodně si je zacvičím znovu.

5 min back pain relief stretches od Tyna Wolfit
Mé velice oblíbené protahování po cvičení.

27.10.
Imagine Dragons - Believer kickbox/dance workout od Sharona's Hill
Neskutečně mě baví pořád ačkoliv už jsem ho cvičila několikrát.

Daily walking challenge | Day 29 - Day 30 workout od Sharona's Hill
Oba workouty mě neskutečně moc bavili a zařazuji je mezi oblíbené neskutečně jsem přitom vypnula.

5 min daily stretch od Pamely Reif
Příjemné protažení po cvičení, které po týdnu sezení v práci fakt extrémně bodlo.

28.10.
Boney M ft. Majestic - Rasputin walking workout od Sharona's Hill
Cvičím to už poněkolikáté a pořád mi na tom něco nesedí.

10 min hiit + abs workout od Tyna Wolfit
Opět zkouším nové workouty a tenhle je super. Já osobně jsem si některé cviky trochu upravila ( zlehčila kvůli kolenům ). 

12 min happy cardio od Pamely Reif
Taneční kardia od ní mám ráda a tohle byl pro mě totální záhul a to jsem nevěděla co mě ještě čeká.

10 min toned arms od Pamely Reif
Tohle byl za mě teda pořádný masakr, na konci už mě boleli ruce jak prase.

10 min ab workout od Tyna Wolfit
Super workout na břicho a zvládne ho i začátečník.

6 min full body cool down od Tyna Wolfit
Týnky strečinková videa mám ráda a doporučuji ji kde můžu, mě osobně hodně pomohla a to nejen po cvičební stránce, ale i jako výživový poradce.

29.10.
Little Mix - Sweet melody cardio/dance workout od Sharona's Hill
Pořád mě tenhle warm-up baví.

10 min silent cardio od Pamely Reif
Za mě tohle teda ne. Hudebně to bylo super, ale cviky když máš problémy s koleny není a nebyli moc dobré.

15 min boxing cardio od Pamely Reif
Naopak tohle bylo super, jelikož to bylo ve stylu aerobiku a ten mě vždycky strašně bavil. Je to vhodné i pro začátečníky.

20 min na nohy a zadek od Lucky Minářové
Upřímně jsem si myslela, že mě tohle bavit nebude. Byl to pravý opak, neskutečně mě to bavilo, ačkoliv se jelo 7 cviků ve 3 sériích mákla jsem si teda dost.

8 min head to toe stretch od Pamely Reif
Pořád mě tohle strečinkové video baví, ačkoliv ho cvičím už po několikáté.

31.10.
Calvin Harris - My way dance warm-up od Tyna Wolfit
Další super warm-up od Týnky.

Killer hiit cardio od Heather Robertson
Pro začátečníky to extra moc není bych řekla, ale dá se to upravit jako jsem si to upravila já, bez skákacích prvků. Rozhodně tento workout je super.

10 min high intensity workout od Pamely Reif
Naprostý masakr, stejně jako u předchozího jsem si to upravila právě. I tak to pro mě byl masakr, ale i tak to bylo super.

10 min back workout od Pamely Reif
Příjemné cvičení na záda, bodlo mi to.

10 min ab workout od Pamely Reif
Tak tohle za mě rozhodně ne, ale pokud se chce někdo dokonale zničit tak to pro něho bude. Nevhodné pro začátečníky.

Funkční protažení celého těla nejen po tréninku od Bestofy Fitness
Super protažení po tak dlouhém cvičení jaké jsem měla.

Listopad

2.11.
Ed Sheeran - Bad habits kickbox dance workout od Sharona's Hill
Moc prima na zahřátí.

10 min energy boost cardio od Pamely Reif 
Tohle kardio mě moc bavilo, rozhodně ho zvládnou i začátečníci.

10 min hiit cardio workout od Rachel Gulotta Fitness
Byl to fajn hiit workout, ale nijak extra mě to neuchvátilo natolik abych ho chtěla ještě někdy chtěla cvičit znova.

30 min legs + booty burn workout od growingannanas
Tohle byl totální masakr na nohy a zadek, ale i tak mě to neskutečně což při tom jsem si to nemyslela. 

9 min zklidňující protažení pro celé tělo od Bestofy Fitness
Super protažení po tréninku.

Ed Sheeran - Bad habits warm-up od Tyna Wolfit
Další super warm-up od Týnky.

Low impact cardio + abs workout od Heather Robertson
Další nový super workout, který mě bavil. Zvládnou ho i začátečníci. Já jsem si pár cviků upravila kvůli svým kolenům.

15 min upper body od Pamely Reif
Ačkoliv je to mluvící workout, které upřímně nemusím, tenhle byl za mě super. Cvičila jsem pouze s půlkilovými činkami a i tak mi to dalo zabrat.

10 min full body stretch od Nobadaddiction
Tenhle strečink patří mezi mé oblíbené a pořád mě baví.

7.11.
Joel Corry - Lonely warm- up od Pamely Reif
Miluji tenhle warm-up.♥

15 min cardio od Tyna Wolfit
Nový cardio workout bez jakéhokoliv skákání byl super. Mám takové workouty ráda, kde je jak warm-up, ale i protahování.

30 min standing pilates legs slim + round butt od Eleni Fit
Tímhle workoutem jsem byla upřímně byla překvapená jak moc mě bavil.

10 min relaxačního cvičení celého těla od Bestofy Fitness
Fajn protažení po cvičení a vypnutí ode všeho.

19.11.
David Puentez - Lalalie fun full body warm- up od Pamely Reif
Skoro 14 dní jsem necvičila kvůli nemoc a měla jsem chuť na to si zacvičit. Další super warm-up od Pamely.

1200 power steps at home od Sharona's Hill
Moc prima chodící workout.

15 min sexy back workout od Pamely Reif
Špatný workout to nebyl, ale nic co bych chtěla cvičit znovu.

10 min lower ab workout od Pamely Reif
No tohle bych spíše doporučila pokročilým, mě osobně to příliš nebavilo.

10 min stressful day stretch od Pamely Reif
Můj hodně oblíbený strečink po cvičení nebo i když nemám dobré dny.

21.11.
Nirvana - Smells like teen spirit cardio/dance workout od Sharona's Hill
Super na rozehřátí ♥

20 min hiit cardio workout od Nobadaddiction
Za mě super cardio workout, při kterém se člověk zapotí i když to cvičí bez skoků.

20 min booty workout at home od EvelineFit
Za mě dost super workout na zadek, ačkoliv ze začátku mě to nebavilo. Postupem i bez gumy mi to dávalo dost zabrat.

10 min yoga for relaxation a recovery od Mady Morrison
Můj oblíbený strečinkový workout ♥

23.11.
Paramore - Still into you cardio/dance workout od Sharona's Hill
Další warm-up, který zbožňuji.

10 min best of 2022 od Pamely Reif
Nebylo to špatné, ale nic co bych chtěla cvičit znova.

80's hits tabata workout od Sharona's Hill
Tohle mě moc bavilo, nebylo to nic náročného. Hudba i cviky bezva vybrané pro začátečníky.

10 min toned arms workout od Madfit
Mluvené workouty nějak extra nemusím, ale jako vždy mě její workout překvapil jak super to bylo.

10 min intense abs od Madfit
Tak tohle rozhodně už nikdy. Odcvičila jsem více jak půlku a pak mě to přestalo už bavit.

10 min yoga to release tension and relax od Mady Morrison
Párkrát jsem to cvičila, ale teď mě to nějak nenadchlo. 

25.11.
Taylor Swift - All too well walk/dance workout od Sharona's Hill
Další super warm-up na začátek.

Beetlejuice dance workout od Sharona's Hill
Další krátký dance workout, který mě bavil. Bylo to zase trochu něco jiného než jsem zvyklá.

Ariana Grande dance workout od Sharona's Hill
Tohle bylo naprosto boží. Mé oblíbené písničky od ní.

30 min pilates full body od growingannanas
Tohle byl neskutečný masakr. Bavilo mě to ačkoliv jsem si nějaké cviky upravila na lehčí verze, protože jinak by to na mě bylo moc náročný.

10 min rychlé protažení celého těla od Bestofy Fitness
Její protahovací workouty miluju, stejně i tento ♥

26.11.
5 min full body warm-up before workout od Fit mith Sally
Nový warm-up, který mě bavil, dobře jsem se rozehřála.

Christmas tabata workout od Sharona's Hill
Tenhle tabata workout je za mě taky dost fajn. Spíše bych ho doporučila pro začátečníky, ale je vhodný i pro někoho kdo si rád jede svým tempem jako jsem to jela já.

Full upper body ( tone a sculpt ) at home od Madfit
Tenhle workout na upper body mě bavil ačkoliv mluvící cvičební videa příliš nevyhledávám. 

Full body post workout stretch od MrandMrsMuscle
No co k tomuhle říci ne že by to bylo špatné, ale nijak zvlášť mě to úplně neuchvátilo.

28.11.
10 min full body warm-up od Eleni Fit
Další nový warm-up, který mě bavil a ačkoliv se mi moc cvičit nechtělo hecla jsem se nakonec.

7 min christmas dance workout od Pamely Reif
Super jednoduchý dance workout, které mám od Pamely nejradši. Při tomhle se člověk naladí na ty Vánoce, které tu budou zachvíli :D

10 min christmas dance workout version 2022 od Pamely Reif
Tahle verze vánočního dance workoutu mě taky mega bavilo více jsem se u toho vyblbla :D

12 min booty a thighs workout od fitbymik
No a tohle byl za mě totální masakr na hýždě a stehna. Rozhodně to ale za to stojí.

10 min full body stretching od MrandMrsMuscle
Rozhodně tohle strečinkové video mě bavilo více než to minule a zařadím ho do svých oblíbených.

Prosinec

1.12.
Vengaboys - We're going to ibiza cardio/dance workout od Sharona's Hill
Zbožňuji ty její warm-upy, vracím se dost i do pubertálních let :D

Taylor Swift - Midnights dance party ( full body workout ) od Madfit
Bože, tohle bylo naprosto skvělý. Začínají se mi její workouty líbit více a více.

Fun 7 min cardio dance fitness challenge od Madfit
Tohle bylo taky skvělé ačkoliv skákací cviky jsem vyměnila za jiné, které z nám z jiných workoutů a i tak jsem se zapotila.

10 min boobs a back od Pamely Reif
Workout to byl sice fajn, ale nic extra co bych si chtěla zacvičit znova.

12 min standing abs workout od Madfit
Super workout, který mě bavil ačkoliv mluvící moc nemusím, ale pomalu tomu přicházím na chuť.

10 min full body stretch od MIZI
Tenhle strečink mě velice mile překvapil a rozhodně je za mě fakt dobrý.

4.12.
Zumba warm-up od Sharona's Hill
Další rozehřívačka, která je za mě naprosto boží ♥

15 min One direction dance party workout od Madfit
Tohle bylo naprosto boží, zrovna teď mi tohle naprosto sedlo.

10 min sunshine dance od Pamely Reif
Ačkoliv hudba byla super, příliš mě to neuchvátilo.

25 min booty a legs od fitbymik
Tohle se mi taky líbilo, zamakala jsem ačkoliv jsem cvičila lehčí variantu. 

10 min full body stretch od MIZI

5.12.
5 min warm-up od Madfit
Fajn warm-up na rozehřátí a protažení.

Dance workout od Pamely Reif
Nebylo to úplně špatné, ale nic co by mě extra zaujalo.

15 min cardio aerobics workout od fitbymik
Tohle bylo naprosto boží. Neskutečně mě to bavilo.

20 min booty a legs od fitbymik
Tohle mě příliš nezaujalo a vlastně jsem to neodcvičila celé.

Post workout stretch od Kaleigh Cohen Strenght
Tohle byla naprosto strašný a odcvičila jsem tak půlku a pak jsem si udělala svůj vlastní strečink.

8.12.
Full body warm-up routine od Daniela Suarez
Nic moc rozehřívačka.

10 min dance cardio od Tyna Wolfit
Nový workout, který mě bavil ačkoliv tam bylo trochu výskoků i ty jsem nějaké zvládla.

12 min kicking calories od Pamely Reif
Tohle mě mega bavilo, ačkoliv to bylo na mě trochu náročnější. 

10 min boob lift od Pamely Reif
Tohle mě nijak zvlášť úplně neuchvátilo i když hudba se mi líbila.

12 min standing abs workout od Madfit
15 min full body stretch od growingannanas
Tohle strečinkové video mě taky příliš nauchvátilo, nebavilo mě jelikož cviky na mě byli příliš dlouhé právě

5 min warm-up full body routine od fitbymik
Tohle mě příliš nenadchlo spíše mě to nudilo.

10 min back workout od Pamely Reif
7 min toned arms workot od Madfit
Tohle bylo prima workout ze kterého mě trošičku více boleli ruce pak.

20 min intense no jumping hiit workout od fitbymik
Tohle mě mega bavilo i proto, že tam byl jak warm-up, ale i stretch. Zvládnout tohle i začátečníci.

10 min neck + shoulder stretch od Eleni Fit
Příjemné protažení po cvičení, které mám v plánu cvičit každý den po práci.

11.12.
Wasted Love - Ofenbach feat. Lagique od The Fitness Marshall
Chtěla jsem zkusit trochu něco jiného, ale nějak se to moc nepovedlo. Za mě tohle ne.

30 min lower body workout od fitbymik
Za mě to byl masakr i tak mě to neskutečně bavilo.
od Sharona's Hill
Tohle za mě fakt ne. Pár šancí už jsem tomuhle dala.

15 min gentle stretch routine od fitbymik
Tohle mě taky nějak extra nezaujalo.

16.12.
8 min best warm-up od MIZI
Super warm-up pro rozehřátí.

5 min warm-up od Oliver Sjostrom
Taky moc dobrý workout na rozcvičení.

10 min cardio + weight od Pamely Reif
Tohle mě hodně bavilo, neskutečně jsem se u toho vyblbla. Ty písničky jsem si zamilovala.

20 min hiit cardio workou od fitbymik
Ačkoliv jsem jela lehčí verzi tak i tak jsem se dost zapotila. Takže to zvládne i začátečník.

35 min full body strength workout with dumbbells od fitbymik
Tak tohle za mě nebylo nic moc, celé jsem to nedocvičila jelikož ke konci už mě to přestalo bavit.

15 min pam workout od Pamely Reif
U tohohle workoutu jsem se taky vyblbla ačkoliv mě některé cviky nešli, typy dance workoutů mě baví nejvíc.

15 min daily stretch routine od Eleni Fit
Příjemné protažení po cvičení, které jsem potřebovala.

10 min full body stretch od Eleni Fit
Tohle mi taky extrémně bodlo a plánují toto cvičit každý den.

18.12.
5 min warm-up routine od Chloe Ting
Tohle mě příliš moc nenadchlo musím říci.

Musical Medley walking workout od Sharona's Hill
Tak u tohohle jsem se dost vyblbla a neskutečně mě to bavilo.

Meghan Trainor walking workout od Sharona's Hill
Myslela jsem, že to zvládnu se svoji hudbou v telefonu, když tu není, ale po chvilce mě toto cvičení přestalo bavit a tak jsem si zacvičila něco ve stylu balet atd. Mám to ráda, když si na hudbu vymyslím své vlastní vyjádření tancem.

10 min stretch od Eleni Fit
Tohle protažení mě také příliš nenadchlo a přidala jsem si tam vlastní protahovací cviky, které znám z jiných strečinků.

Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Vždy u tebe seženu novou motivaci a tipy, co si zacvičit. :) Snad nám to v novém roce půjde samo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To děkuji, ráda vidím, že někoho motivuji. Určitě teda já v to alespoň doufám.

      Vymazat
  2. Tvoje inšpirácie na cvičiace videa sledujem už veľmi dlho, venuješ sa tomu naozaj pravidelne. Vidíš na sebe nejaké výsledky (v chudnutí, spevnení tela...) alebo cvičíš pre radosť? Ja by som tiež chcela viac cvičiť, tak uvidíme ako sa mi to podarí.... A ty si veľmi dobrá inšpirácia pre každého človeka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím jak v hubnutí, ale i zpevnění těla, ale občas cvičím i proto abych přišla na jiné myšlenky. Dělá mi radost to, že pro někoho jsem dobrá inspirace.

      Vymazat