Přečteno | Říjen - Prosinec

 Ahoj, tak tři měsíce jsou fuč jak voda a rok 2024 před pár dny začal a já tu jsem s přečtenými knihami.

Mlčící pacientka | Alex Michaelides 
Tak tohle byla naprostá pecka musím říci. Knížku jsem četla 2 měsíce a to hlavně z důvodu, že jsem neměla moc náladu na to číst si. Větší část knihy jsem přečetla nejvíce v Chorvatsku. Autor píše skvěle a čtenáře vtáhne neuvěřitelně do děje, že ji nebude chtít odložit. I když začátek je trochu pomalejší, pak se rozjede na plné obrátky. Postupně se odhalují skutečnosti příběhu, jednotlivé střípky ze kterých si děláte vlastní názor na danou situaci. Já tak nějak 1-2 kapitoly před koncem měla jasno co a jak se stalo. No a ono všechno bylo úplně jinak než jsem vlastně čekala. Přišel neuvěřitelný zvrat, který jsem já, ale i ostatní čtenáři této knihy nečekali.

Robinson Crusoe | Daniel Defoe
Tuhle knihu jsem poslouchala nakonec v audio verzi, protože u papírové jsem dost často usínala. Film jsem viděla několikrát, ale knihu jsem nečetla nikdy. Tento román je vcelku dobrý, ačkoliv má své nedostatky. Je hodně obšírný, nejvíce se mi líbilo jeho přátelství z domorodcem Pátkem. Nic podstatného této knize nechybí a tak bych ji doporučila všem. Mínusem této knihy je v některých částech zdlouhavost.

A co jste za uplynulé tři měsíce přečetli Vy? Četli jste nebo vás zaujala některá z mých knih?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments

  1. Mlčící pacientku mám na seznamu už sakra dlouho, tak jsem zvědavá, kdy se konečně odhodlám ke čtení. :D :)

    OdpovědětVymazat