Spotřebováno | Říjen - Prosinec

 Ahoj, tak jsem tu opět po 3 měsících se spotřebovanými produkty.

Říjen
Tyhle arašídový másla jsem měla poprvé a jsou neskutečně moc dobrý a doporučuji.
Tyhle tyčinky od Semixu, bože to je taková mňamka. Jako svačinka do školy či do práce super. Za mě jsou rozhodně lepší ty s tím pomerančem teda.
Jedna z mála instantních kaší, která mi fakt chutná.
Další snacky, které jsou vhodné jako svačinka. Ta kokosová je naprosto boží hlavně pro milovník všeho s kokosem.
Tyhle tyčinky moc doporučuji. Jsou vhodné do práce, školy nebo na cesty.
Kyselé bonbony já zbožňuji. Tyhle jsou z Penny a můžu doporučit za tu cenu.
Další krabička mého oblíbeného krému, který používám opakovaně.
Krém na tělo od Mixy z řady Atopiance mám ráda a mám už několikáté balení. Na můj ekzém mi nejvíce vyhovuje, když vezmu poměr cena a výkon.
Tento šampon za mě nebyl nic moc. Oranžová řada Invigo je mnohem lepší a vhodnější pro můj typ vlasů.
Posledním spotřebovaným produktem jsou tento doplněk stravy. Kupuji si je v dm drogerii opakovaně a rozhodně za mě teda jsou jedny z těch lepších na to kolik stojí. Ačkoliv nevím jestli to má nějaký efekt, ale minimálně ten placebo efekt u mě to má.

Listopad
Pár spotřebovaným produktů z řad kosmetiky a to balzám na vlasy od Welly, který byl fajn, ale nic extra. Oranžová řada mi vyhovovala mnohem lépe teda. Řasenky od Maybelline mám ráda, ale tahle je po extra dlouhé snad první, po které mě nesvědí extrémně oči. Takže jsem zvědavá jestli mi bude vyhovovat i dlouhodobě. Deodorant od Rexona byl za mě fajn taková klasika.
Tady to je takový mix produktů. Mé oblíbené puddingy od Ehrmanna, které kupujeme dost často, protože mě extrémně chutnají. Jednou za čas mám doma taky tyhle šumivé tablety, které jsou též dosti fajn. A co rozhodně doporučuji jsou tyhle kostičky vosků, které se dávají do aromalampy a vydrží extrémně dlouho a ani nejsou tak drahé.
Tady jsou takové věci, které spotřebovávám každý 1-3 měsíce. To jsou odličovací tampony, které kupuji jedině ze 100% bavlny. Pak tyhle jednorázové žiletky a to kupuji poslední měsíce jedině od Gilette. Ačkoliv jsou dražší, tak jsem zjistila že mě vyhovují nejvíce. A co je můj řekla bych must have jsou kartáčky na zuby od Curaprox, tyhle nejměkkčí. Kupuji je opakovaně a vlastně jiné ne, protože mi dáseň nedráždí jako normální kartáčky.

Prosinec
Zde bude většinu produktů z adventního kalendáře od grizly. Abych to shrnula všechno mi strašně chutnalo a nejvíc mě překvapilo to mango, které si chci objednat i ve větším balení, sušené dračí ovoce a orientální směs.
Další věci z kalendáře, které mi strašně chutnali, ale z těchto 3 věcí asi nejvíc flapjack caramel.
Dobroty ze Světa plodů, které jsem chtěla vyzkoušet. Lískové ořechy v karamelové čokoládě jsou to nejlepší co jsem vyzkoušela a rozhodně je objednám někdy znovu. Vánoční balení těch ovocných mini tyčinek jsem měla 2x, původně byli myšlený pro synovce, ale nakonec jsem si je nechala. Jejich konzistence moc klukům nechutná, ale mě hrozně moc chutná.
Další produkt z kozí řady od Ziaji, který naprosto miluji. Za tu cenu jsou to fakt skvělé produkty.
Tady mám skoro všechny krémy z kalendáře a rozhodně můžu všechny doporučit. Mými oblíbenci jsou Mr. Perníček, Čokopomeranč, Louskáček a vánoční směs ( obal jsem omylem vyhodila už ).
Nějaké věci od Mikuláše co jsem dostala a spotřebovala během svých dní v prosinci.
Nakonec tu mám další produkty z kosmetiky. Tento průhledný gel na obočí od Essence si kupuji opakovaně. Moc mi vyhovuje právě, stejně tak jako make me brow též od Essence. Dala sem sbohem i tomuhle suchému spreji. Byl fajn, ale nic extra. Také tu mám micelární vodu a krém od Astrid, které si kupuji opakovaně a vyhovují mi. Retinovému séru od Revolution už jsem taky dala sbohem a určitě si ho taky ještě někdy koupím, protože bylo moc fajn.

Co jste naposledy vypotřebovali Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

3 comments

  1. Články tohto typu mam rada a paci sa mi, ze si do toho svojho zaradila aj jedlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Arašídová másla miluju, nedivím se, že se po nich zaprášilo. :)

    OdpovědětVymazat