LEDEN

 Krásné čtvrteční odpoledne! První měsíc v roce 2024 je za námi. Kdybych ho měla shrnout byl víceméně pracovní, ale i narozeninový jelikož jsem měla 33 už. Je to šílený jak to strašně letí.
Trochu více písniček, které jsem si v měsíci lednu oblíbila. Vracím pomalu, ale jistě zpět k žánru, který jsem poslouchala před lety kdy jsem byla šťastná.
Jelikož jsem měla v lednu 33. narozeniny tohle je jen pár maličkostí k nim, jelikož jako hlavní dárek jsem dostala prodloužený víkend na podzim v Portugalsku s mamkou, ségrou a naši známou.
Tím, že jsem neplánovaně musela do Pardubic pro nové zimní boty, tak jsem se stavila v DM drogerii pro věci, které jsem buď už chtěla dlouho a některé i do zásoby. Občas mě mrzí, že tu u nás nemáme spíše dmko místo teta.
Také jsem udělala objednávku na Aktinu, protože teď jsem tam neobjednávala strašně dlouho a tím, že jsem k narozeninám dostala od ségry dárkový poukaz využila jsem toho a objednala si můj oblíbený protein skořicová rolka, máslo od Lifelike ( jejich másla mám asi nejradši ) , pak jedno Vilgain máslo, které mi také moc chutná.

Další měsíc kdy jsem žádnou knihu nepřečetla, teď moc nečtu není na to moc chuť, ale chtěla bych to zlepšit trochu.

Co se týče seriálů a filmů tak pár jsem jich shlédla za tento měsíc. Seriály Podruhé mě neoklameš, který byl naprosto super a doporučuji, Di4ries ten byl taky super, je to spíše pro mladší publikoval, ale donutilo mě to trochu se zamyslet nad svým životem. Pak jsem zhlédla třídílný dokument Zlý americký sen, který byl taky hodně zajímavý. Co se týče filmů tak jsem koukla na takové starší filmy Kouzelná chůva Nanny Mcphee, Kouzelná chůva - Velký třesk, oba se mi moc líbili.

A jaký byl Váš leden?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments

  1. Na 33 tedy rozhodně nevypadáš, to jsi mě překvapila! Jinak dobře, že sis narozky užila a těch dobrot, mňam - hned bych si dala! :D :))

    OdpovědětVymazat