ÚNOR

 Krásné páteční odpoledne! Další měsíc tohohle roku je za námi. Byl více méně hodně pracovní a i cvičební, jinak se nic extra nedělo.
Nějaká inspirace na písničky, které jsem si v únoru oblíbila.
Takové doplnění zásob kosmetiky a také dárky ségře k narozeninám, které má za pár dní právě. Ještě mi na poslední chvíli přišla nová kosmetika, kterou chci vyzkoušet.
Po 1,5 roce u nové kadeřnice. Nejen, že mi srovnala barvu ale i střih a naprosto jsem spokojená, rozhodně se k ní vrátím. Cena i čas za to fakt stojí. 

Tento měsíc jsem dočetla 2 knihy ( Všichni naši ex, Dívka v ledu ), které jsem měla už pár měsíců rozečtené, více se o nich dozvíte v článků který vyjde až v dubnu. Momentálně mám rozečtené Večery v Umbrii.

Co se týče seriálu a filmů řekla bych, že to byl trochu slabší měsíc. Nejen, že jsem dokoukala seriál Doktorka Čcha, který jsem před pár měsíci viděla pár dílů a až teď jsem ho dokoukala celý a ano pobrečela jsem si. Viděla sem také nějaké díly z dokumentu Hitlerovi otroci, bylo to zajímavé. Stejně tak byl i zajímavý dokument Sabotáž v Osvětimi, tyhle věci mě zajímavý protože mi občas dodávají jiný pohled na dnešní dobu. Co je moje totální závislost a koukám na to několikrát za rok jsou filmy Harryho Pottera. Další docela zajímavý dokument o Absteinovi i Mengelovi je Lékař ve službách anděla smrti. Člověk se dozví tolik věci, které ti nikdo moc neřekne.

A jaký byl tvůj únor?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. To je dobře, že jsi našla kadeřnici, se kterou jsi spokojená!
    Pro mě už je zima zas dlouhá, takže celý únor byl takový ospalý a bez náboje. Už snad brzo bude zas lepší počasí :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Vlásky máš moc hezké, tahle barvička ti sedí. :) Dívku v ledu jsem četla minulý rok a nemohla jsem si ji vynachválit, skvělá kniha! :)

    OdpovědětVymazat