BŘEZEN

 Krásné páteční odpoledne! Další měsíc za námi! Tento měsíc byl jak pracovní, tak ale i hodně kulturní bych řekla.
Nějaká inspirace na písničky, které se mi líbili.

Tento měsíc jsem byla na dvou kulturních zážitcích, oba byli vánoční dárky. První byl muzikál Biograf lásky z písničkami Hanky Zagorové. Ten byl naprosto boží, moc se mi líbil, rozhodně doporučuji. Druhý byl koncert Petr Hapka a jeho potměšilí hosté, který byl zajímavé a tak to byl příjemně strávené zážitky s mamkou a ségrou.
Jako každý rok i letos jsem velikonoční svátky trávila na horách s naší partou, kterou znám už od dětství. Každý rok si nejenom prodloužím život smíchem, ale také i dost vypnu. Tentokrát jsem ho aspoň neproležela celý a vyrazila s našima a sestřinou rodinou do Harrachova na Mumlavské vodopády a také na Dvoračky.

No co se týče čtení tento měsíc, vůbec jsem nečetla, protože na to nemám sílu. Co se týče nějakých filmů a seriálů pár jsem jich viděla ( Nepolepšovna, Jeden den, série After, Je to na tobě ) a všechny se mi líbili.

A jaký byl tvůj březen?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments

  1. Sériii After mám hodně ráda, jsou to i skvělé knihy :)
    Velikonoce v přírodě musely být super ♥
    Můj březen byl takový nevýrazný, nevyčníval vůbec ničím.

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat