Cvičení za leden, únor, březen 2024

 Ahoj, tak opět po 3 měsících tu je další inspirace na cvičení.

Leden
1.1.
Coffee yoga light od FitFab Light
Začala jsem první den trochu zlehka jelikož jsem přes vánoční volno byla nemocná. Cvičím teď podle jejich výzvy v aplikaci unalanu a neskutečně mi to vyhovuje. Prvním workoutem tam byla tahle jóga, kterou znám a není špatná, ale mě příliš nezaujala.

6.1.
5 min warm-up od MonikaFit
Příjemný warm-up pro zahřátí před samotným workoutem.

Full upper body workout od MadFit
Tohle bylo příjemné posilování s činkami pro začátečníky.

30 min dance workout od BurpeeGirl
Tohle bylo naprosto super. Neskutečně mě to bavilo, jelikož workout s cviky z aerobiku mě baví pořád i po těch letech.

Cardio workout od FitFab Workout
Tohle byl naprostý masakr i pro mě a to jsem cvičila podle Katy tu lehčí verzi. Jejich workouty mám ráda, člověku to při nich neskutečně neví o čase.

18 min full body stretch od fitbymik
Tohle za mě teda ne, nebavilo mě to vůbec.

13.1.
Nirvana - Smells like teen spirit cardio/dance workout od Sharona's Hill
Můj oblíbený warm-up.

All standing beginner abs + booty + dumbells workout od Sharona's Hill
Za mě je to super workout a neskutečně mě bavil.

5 min killer legs workout od Sharona's Hill
Tento nový workout na nohy byl v mnoha ohledech příjemný a jednoduchý a bavil mě. Vhodný pro začátečníky.

Pilates light od FitFab Light
Další cvičení do jejich výzvy, které mi bodlo po týdnu v práci právě. Mám jejich cvičení ráda.

20 min stretch a scult routine od fitbymik
Další její stretching workout, který za mě teda ne a vlastně jsem si jela protažení podle sebe.

19.1.
Paramore - Still into you cardio/dance workout od Sharona's Hill
Můj oblíbený warm-up.

30 min cardio hiit workout od Eleni fit
Byl to masakr, ale neskutečně mě to bavilo a řekla bych, že je to i vhodné pro začátečníky.

Robotic Stronger od FitFab Stronger
Tenhle workout už jsem párkrát cvičila a je to taky mazec. Ta lednová výzva podle aplikace mě baví, ačkoliv cvičím 1x týdně. 

Well knees od FitFab Well
Není to špatný workout, ale nijak zvlášť mě úplně neuchvátil musím říci.

4 min cool down routine od fitbymik
Tenhle strečink byl hrozně fajn a rozhodně od ní jeden z těch lepších.

21.1.
Pure relax od FitFab Pure
Ačkoliv jóga není nic pro mě tohle nebylo špatné a teď při svých dnech mi to bodlo. 

27.1.
Destiny's child - Survivor cardio/dance workout od Sharona's Hill
Špatné to nebylo, ale extra super co bych si chtěla zacvičit znova.

Work stronger od FitFab Stronger
Tenhle workout už jsem cvičila po několikáté a vždycky mě moc baví.

Interval strong od FitFab Strong
Za mě to bylo na mě až příliš a proto mě to v půlce přestalo bavit a nedocvičila jsem to.

12 min power pilates cardio workout od Eylem Abaci
Tohle za mě fakt ne vůbec mě to nebavilo a po odcvičení ani ne půlky jsem to vypnula. Někdy se hold nedaří.

5 min back pain relief stretches od Tyna Wolfit
Týnky strečinková videa mám ráda a cvičím je stále a dokola.

Únor
1.2.
Imagine Dragons - Believer kickbox/dance workot od Sharona's Hill
Můj další oblíbený warm-up, který cvičím opakovaně.

Zumba 30 minute beginners latin dance mini workout od Zumby
Nebylo to úplně tak strašné bavilo mě to, ale na můj vkus to bylo příliš rychlé a proto jsem nestíhala a pro začátečníky no nevím nevím teda.

Sport Strongest od FitFab Strongest
Tohle je musím říci totální masakr a to jsem to cvičila už po několikáté. Byla jsem po tom úplně vyřízená.

5 min daily stretch od Pamely Reif
Super protažení jak po cvičení, ale i při dnech kdy necvičím.

2.2.
Well Done od FitFab Well
Příjemný workout na komplexní posilování celého těla. Rozhodně si ho zacvičte když nebudete chtít nic náročného.

Flow jóga s Andy od FitFab Strong
Za mě tohle ne. K józe si pořád tak nějak hledám cestu, většinou ji cvičím jednou za mě a teď když jedu podle výzev z aplikace občas ji cvičím více. Nejde mi to ačkoliv přitom mnohem více vypnu než při klasickým cvičení.

3.2.
Wicked dance workout od Sharona's Hill
Bylo to fajn, ale upřímně nic co bych si chtěla zacvičit znovu.

German hits walking workout od Sharona's Hill
Naopak tohle mě mega bavilo, vyblbla jsem se u toho ačkoliv spousty z těch písniček jsem neznala. 

Body workout od FitFab Workout
Jeden z těch novějších workoutů od FitFab. Jejich cvičení mám ráda a momentálně jedu jejich výzvy z unalanu a moc mě to baví a proto jsem i najela jiné dny kdy budu cvičit a v kolik. Tenhle na celé tělo mě moc bavil.

9.2.
Walking into 22 workout od Sharona's Hill
Pro začátek je tento workout fakt super, doporučila bych ho i začátečníkům. Moc mě bavil, vypnula jsem u toho.

Core Strong od FitFab Strong
Další workout podle jejich únorové výzvy. Ačkoliv jsem si myslela jak šílený to bude docela to šlo a ačkoliv jsem ve spoustě skákacích cviků je zjednodušila jelikož už podle FitFab jsem něco cvičila takže nějaké zjednodušené cviky znám i tak jsem byla zpocená jak prase. Řekla bych ale že pro začátečníky to moc není, ale i tak mě to strašně bavilo.

8 min head to toe stretch od Pamely Reif
Ačkoliv dříve mě tenhle strečink bavil teď naopak vůbec.

10.2.
Hamilton dance workout part 1 od Sharona's Hill
Tohle mě mega bavila, zase jsem trochu ale jinak vypnula.

Well Back od FitFab Well
Sice jsem tohle už párkrát cvičila, ale vždycky mě to baví a to i tentokrát. Jejich výzvy mám strašně ráda.

Komplexní funkční protažení celého těla od Bestofy Fitness
Její strečinková videa mám ráda vždycky mě to dosti protáhne.

17.2.
Morning tabata part 1 od Sharona's Hill
Fajn začátek na zahřátí, nejen že cviky mě bavily ale i hudba byla super.

Italian hits party walk od Sharona's Hill
U tohohle workoutu jsem se mega vyblbla jelikož takovou hudbu mám ráda.

Pure Balance od FitFab Pure 
No tohle mě moc upřímně nenadchlo, právě tyhle typy workoutů úplně nemusím právě.

8 min upper body + neck stretch od Pamely Reif 
Tohle protahovací cvičení je jedno z těch mých oblíbených od ní právě. Vždycky to je i moje relaxační cvičení.

25.2.
Dancing into 22 od Sharona's Hill 
Tohle mě mega bavilo dost jsem se u toho vyblbla a rozhodně je to vhodné pro začátečníky.

Power yoga od FitFab Power 
Tohle za mě jednoznačně už nikdy. 

Březen

2.3.
Noah Kahan feat Olivie Rodrigo - Stick season warm-up od Sharona's Hill 
Další její nový warm-up, který byl moc super.

7 min abs for beginners od MadFit
Bylo to fajn, ale nic úplně extra co bych chtěla cvičit znovu.

15 min latin dance workout od Kyra Pro
Vždycky jsem se bála podle ní cvičit a tohle mě vlastně moc mile překvapilo. Začátek nebyl moc slavný, ale pak se to rozjelo a začalo mě to velice bavit. 

Energy Bomb od FitFab 
No upřímně nebylo to nic co by mě uchvátilo, ale první workout podle jejich výzvy na měsíc březen jsem dala.

Taichi yoga od FitFab Twenty
Tohle je něco co už jsem jednou cvičila a moc mě to nenadchlo a teď jsem si to jen potvrdila, že prostě jóga asi není nic pro mě.

9.3.
Dance strong od FitFab Strong 
Když jsem viděla tohle, že je na tento týden upřímně mi v hlavě proletělo to nebude nic pro mě, ale bylo to naopak moc mě to bavilo. Skákací cviky jsem si upravila podle sebe a i tak jsem byla zpocená.

Paže a zadek s Andrejkou od Cvičme doma s FitFab Strong
Tento workout mám ráda, cvičím ho po několikáté a vždy a pořád mě baví.

17.3.
Toned arms od FitFab Twenty
Tenhle workout na horní část těla je super, cvičila jsem ho párkrát a moc mě bavil. 

30 min cardio aerobics workout od fitbymik
Tohle je neskutečný masakr, který rozhodně stojí za to. Neskutečně mě to bavilo.

Westlife dance hiit workout od Sharona's Hill 
Také jsem si střihla nějaké hiit cvičení. Tohle bylo naprosto super. Písničky, které mám spojené s mojí první láskou a cviky jsou za mě jednoduché, že toto cvičení je vhodné pro začátečníky.

Easy dance od FitFab Diář 2023
Tohle mě taky moc bavilo ačkoliv jsem si to vůbec nemyslela příjemně mě to překvapilo právě.

Booty sculpt od FitFab Diář 2023
Další workout od FitFab, který mě příjemně překvapil a rozhodně za to stojí. 

15 min sixpack workout od Pamely Reif
Za mě tohle ne, odcvičila jsem půlku jelikož jsem cítila že je to na mě moc těžké a i mě to moc nebaví.

Tracy Chapman - Fast car cooldown od Sharona's Hill 
Příjemné protažení po cvičení.

18.3.
Work Stronger od FitFab Stronger
Jedno z mých velice oblíbených workoutů od nich které už jsem tolikrát cvičila a pořád mě moc baví.

Tarzan dance workout od Sharona's Hill 
Nic co by mě extra uchvátilo, že bych chtěla cvičit znovu.

Taneční jízda s Niki od Cvičte doma od FitFab Strong
Taky nic co by mě úplně uchvátilo a vím, že příště si dám radši něco jiného.

Lewis Capaldi - Bruises cooldown od Sharona's Hill 
Další příjemné protažení po cvičení s příjemnou hudbou.

23.3.
Dance workout od FitFab Workout
Moc mě tenhle workout nebavil, minimálně ta první půlka byla taková že jsem to vůbec nestíhala. Druhá půlka podle Nikči za mě byla lepší, ale i tak to nebylo za mě nic co bych si chtěla znovu zacvičit.

Move Strongest od FitFab Strongest
Tohle byl dobrý masakr, ale rozhodně doporučuji ve dnech když máte blbou náladu.

Mějte se krásně!

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

1 comments

  1. Páni, obdivuji tvé odhodlání, jak si to vše zapisuješ! Z uvedených tvůrců také někdy cvičím podle fitbymik. Podle FitFab jsem cvičila několik let zpět, teď už prakticky vůbec. Navíc s nástupem hezkého počasí se spíš přesouvám na venkovní aktivity - běh, kolo, brusle.. :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat