ČERVEN

 Krásné pondělní odpoledne! Další měsíc utekl jak voda a já přicházím opět se shrnutím, i když trochu déle než jindy.
Opět nějaká inspirace na písničky.
První várka doplněné kosmetiky.
Další várka doplněné kosmetiky a tentokrát z dmka. 
Podlehla jsem cuteboxu, vyskakovalo to na mě na instagramu tak dlouho až jsem si to předplatné koupila. V mém prvním byl bronzer ( ten se dá použít i jako stíny ), tělový sprej ( ten je naprosto boží ), micelární vodu, samoopalovací krém a noční krém. Za tu cenu je naprosto boží.
Další čemu jsem taky podlehla je kosmetika Farmasi, která na mě taky všude vyskakovala a já si řekla proč ne. Tím, že jsem se zaregistrovala na jejich e-shopu můžete si vybrat ze 2 uvítacích balíčků a já si vybrala oba dva. Upřímně si myslím, že pokud chce to člověk jen vyzkoušet za necelých 1000 Kč je to super. V prvním balíčku byl masážní gel s kaštanem koňským, bělící zubní pasta, šampon na vlasy s česnekem a capixylem, krém na ruce s vůní třešňových květů, krém na obličej, vzorečky vůní a makeupu, čistící ubrousky. V druhém balíčku byl fixační sprej, bb cream, lipstick, řasenka, pero na obočí a vzorečky vůní a makeupu. Určitě až dané produkty vypotřebuji podám recenzi. 

V červnu jsem vlastně nějakých moc zážitků neměla kromě firemního Bierfestu a divadelního představení S čerty nejsou žerty.

V červnu jsem také doposlechla 2 audioknihy a to Z deníku kocoura Modroočka a Fabriku. Co se týče nějakých seriálů či filmů moc toho tento měsíc nebylo. Zkoukla jsem hlavně hodně dokumentů na ivysílání České televize a to Doupě Jiřího Pavlici a Hradišťanu, 13. komnata Halky Třešňákové, Zdeňka Žáka a Renaty Prokopové, Ikony Kamila Střihavky ( celé 3 řady, které byli moc zajimavé ). Na Netflixu jsem shlédla akorát 2. část 3. série Bridgetonovi.

A jaký byl Váš červen?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments