Spotřebováno | Duben - Červen 2024

 Ahoj, tak jsem tu opět po 3 měsících se spotřebovanými produkty.
Duben
Tento denní krém z kozí řady od Ziaji byl fajn, ale nic co by mě extra nadchlo.
Daily toner od značky Q+A, který jsem měla poprvé a určitě ne naposledy za mě to prima produkt za docela slušné peníze. Růžovou vodu od Alverde mám už několikáté balení, jelikož si ji kupuji opakovaně. Odličovací olej od Baley jse nedopotřebovala jelikož mě začal neuvěřitelně ucpávat póry na nose a jakmile jsem ho vyřadila přestalo to. 

Neznáte nějaký odličovací olej či balzám, který nejen že neucpává póry a dělá svoji funkci, ale je i za fajn peníze?
Parfémovaná voda z Lidlu za mě krásná příjemná vůně za slušné peníze. Sérum s vitamínem C od Ellie je fajn, ale pokud člověk chce aby to něco dělalo tak tohle asi ne. Neviděla jsem po tom žádné výsledky. No bez kapek do nosu když mám ucpaný nos nedám ránu, takže vždy mám doma nějaké po ruce a tyhle byli dost fajn.
Nějaké spotřebované dobrůtky, které mám ráda a dost často mám jejich zásobu doma.
Vatové odličovací tampony ať už od značky Ebelin či jiné spotřebovávám hodně, poslední roky si vybírám aby byli ze 100% bavlny. Tyhle z Dmka jsou za mě jedny z těch lepších. Šumivé tablety do vody na podporu imunity si jednou za čas koupím, tyhle byli fajn.
Curaprox kartáčky jsou za mě jedny z těch nejlepších, já osobně jiné nepoužívám. Šumivé tablety do vody na podporu imunity si jednou za čas koupím, tyhle byli fajn.
Oční krém s chrpou od Ziaji byl fajn, ale nic co by mě extra uchvátilo.

Květen
Další balení odličovacích tamponků od Ebelin, které mám ráda a kupuji se opakovaně. Kosmetiku na vlasy střídám teď jsem měla tuhle od Pantene a moc mi vyhovovala a rozhodně ji nemám naposledy.
Směs různých kosmetických produktů. Vlasovou kosmetiku od Elseve mám taky ráda, je fajn a za přijatelnou cenu. Cleaser water gel od Neutrogeny jsem měla poprvé a moc mě vyhovoval a určitě si ho pořídím znovu. Maska ze Sephory, který jsem dostala jako dárek byla fajn.
Další směs různých spotřebovaných produktů. Korektor od Essence byl fajn ale nic úžasného co bych si chtěla pořídit znovu. SPF 50 od Frudia je za mě super a rozhodně si ho pořídím znovu, protože mi moc vyhovovalo. Sérum s niacinamidem od Revolution skin je za mě velice fajn.
Tyhle zeleninové chipsy miluji ♥ Doporučuji ochutnat :)
Cereálie z Penny mám ráda, kupuji si je opakovaně. Ať už tyhle duhové kroužky nebo jiné druhy. Vilgain mini cookies ty jsou naprosto boží, jednou je ochutnáš a pak je chceš znova.
Reeses je taky moje milovaná sladkost, kterou si kupuji dost často a jakmile to jednou člověk ochutná, chce to pořád. Cool Grep mám ráda a jednou za čas si ho dám.

Červen
K létu patří pro mě prostě Birell tyhle jsou moje hodně oblíbené. Moc doporučuji.
Směs různých kosmetických produktů. Pleťový okurkový krém od Ziaji mě moc vyhovoval, hlavně díky jeho lehčí konzistenci kterou mám ráda. Růžová voda od Alverde je za mě nejoblíbenější. Mám už několikáté balení a jinou už neobjednávám a nekupuji. Micelární voda od Astrid mám ráda, hlavně tuhle Aqua Biotic, odlíčí všechno co má a nepálí mě po ní oči. Gel na obočí od Essence si taky kupuji opakovaně a vyhovuje mi.
Žiletky od Venus mám ráda a jiné si vlastně ani nekupuji. Za mě jsou super. Poprvé jsem měla tuhle masku na vlasy od Pantene a za mě byla super stejně jako celá tahle řada.
Miluji tyhle věci, čas od času si je koupím.

Co jste naposledy spotřebovali Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments