ČERVENEC

 Krásné čtvrteční odpoledne! Další měsíc utekl a já jsem tu s měsíčním shrnutím ačkoliv momentálně jsem na dovolené v Itálii.
Opět nějaká inspirace na písničky, které se mi líbí.
Tak už i já začínám podléhat sílu sociálních sítí, ale i korejské kosmetice. Nově ji začali prodávat i v drogerii Teta, kterou máme u nás ve městě. Já začala odličovacím olejem, jelikož ten už mám na wishlistu dlouho.

Vlastně nic extra za zážitky jsem neměla až teprve koncem července začne veliký zážitek z Itálie od jezer Lago di Garde. 

V červenci jsem ale zase dost četla, jelikož jsem teď díky práci byla většinu měsíce doma na 60%, tak jsem přečetla 6 knih ( Houslistku z Berlína, Sněží sněží, Jeden kopeček šmoulový, Les v domě, Nejdražší suvenýr a Zázračný úklid ). Momentálně mám rozečteného Marťana a V lese visí anděl. Recenze na tyto knihy budou až na začátku roku 2025, ale když to vezmu celkově líbili se mi všechny některé méně, jiné více. Knihu kterou můžu doporučit tak to je rozhodně ta první a i celkově jejího autora. Více jako půlku jsem měla přečtenou za den, pak se mě nechtělo moc číst. Co se týče nějakých seriálů či filmů moc toho tento měsíc nebylo. Spíše koukám na dokumenty či videa na Youtube. Nejvíc mě teď zaujal dokument 100 dní ve Versailles.

A jaký byl Váš červenec?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

2 comments

  1. Veľmi pekný článok :) Mňa tento mesiac zaujal seriál (cestovateľská súťaž) The Amazing Race.

    OdpovědětVymazat