Lago di Garda z jihu

 Ahoj, dneska tu mám pro Vás cestovatelský příspěvek. V pondělí jsem se vrátila z cyklistické dovolené v Itálii. Jeli jsme už potřetí s cestovní kanceláří CK Trip. Naše putování začalo v úterý v 7 hodin večer, kdy jsme si naložili kola i zavazadla v Přelouči a jeli jsme více jak 12 hodin. Cesta byla náročná, člověk nevěděl jak si má v autobuse sednout. Náš program začal u jezera Lago di Toblino údolí Valle dei Laghi s vinohrady Dolomitici podél průzračné říčky Sarca přes historické město Arca, kde jsme si dali ledovou kávu se zmrzlinou. Poté pokračovali do Torbole, kde jsme se vykoupali v jezeře Lago di Garda. Nakonec jsme pokračovali do Riva del Garda, kde na nás čekal autobus. Poté jsme jeli na ubytování do vesničky Pastrengo. Ubytování a i jídlo bylo moc fajn.
Druhý den nás čekala další etapa. Autobus nás dovezl do městečka Moniga del Garda odkud jsme vyráželi olivovými háji a vinicemi podél jezera až do zálivu a přístavu Saló, kde jsme se koupali. V těch vedrech to koupání bylo super, ačkoliv občas byl ten přístup do vody dost náročný. Poté jsme pokračovali po cyklostezkách zpátky do Moniga del Garda, kde na nás čekal autobus, který nás odvezl zpět na ubytování.

Třetí den jsem další etapu nejela, jelikož mi z těch veder nebylo úplně nejlépe a zůstala jsem na hotelu. Kolem poledne jsem se šla projít do vesnice Pastrengo, kde jsme byli ubytovaní a dala jsem si tam v jedné kavárně nějaké menší jídlo. Bylo to moc dobrá ačkoliv to byl risk, jelikož lístek byl v italštině. Ten večer jsme měli ale pizza party a tiramisu, takový prostě klasiky Itálie.
Čtvrtý den už jsem opět jela další etapu. Autobus nás dovezl do vesnice Pozzolo sul Mincio odkud jsme vyráželi po cyklostezce podél řeky Mincio přes historické Borghetto do Peshiery del Garda, kde jsme se opět vykoupali. Podél pobřeží kolem městečka Lazise a vinohrady zpět do hotelu.
Pátý den tedy poslední etapa na kterou jsme vyjížděli přímo od hotelu po pobřeží i vinohradech Bardolina do okouzlujícího městečka Garda. My s mamkou jsme si udělali zastávku ještě v městečku Lazise, které jsme den předtím nestihli nebo spíš se nám nechtělo. Před Gardou jsme se ještě vykoupali a pak ještě nakoupili v diskontu nějaké suvenýry domů. Cesta domů byla aspoň pro mě šílená v autouse jsem nespala a usnula až v Čechách. Kdybych měla shrnout vše tak letos byl zájezd super, ačkoliv jsem ráda, že jsem to vlastně přežila :D.

A kam jste letos vyrazili nebo vyrážíte Vy?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

6 comments

  1. Milujem cyklistiku a táto dovolenka znie úplne úžasne! Niekedy by som to s priateľom chcela vyskúšať. :) Vďaka za inšpiráciu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co :) Taky byla úžasná, ono dost často záleží i na cestovní kanceláři.

      Vymazat
  2. Taťka byl loni na něčem podobném a hrozně si to chválil. Akorát oni jezdili na koloběžkách :) Já tohle ještě nikdy nezkusila, ale taky by mě to lákalo. Ráda cestuju a jezdím na kole/koloběžce :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super, my jezdíme parta 20 lidí už pár let, takže máme už dost míst proježděných :)

      Vymazat