SRPEN

 Krásné nedělní odpoledne! Měsíc zase opět utekl jak voda a já jsem tu s měsíčním shrnutím.
Nějaká inspirace na písničky, které mě zaujali a oblíbila jsem si je.
Největším zážitkem byla dovolená v Itálii u jezera Lago di Garda. Tady je jen pár fotek. Zbytek fotek je tu. Dalším zážitkem bylo Stadioncup ve Břehách kam jsem se po letech vydala  Na konci srpna jsem jela také na oslavu 30. narozenin jednoho z mých hodně dobrých kamarádů.

Když to vezmu nic moc extra jsem nenakupovala, spíše drobnosti k svátku mamce a ségře. No se čtením to taky nebylo nic moc extra vlastně jsem dočetla akorát rozečtenou knihu z července Marťana.

Co se týče seriálů a filmů viděla jsem toho tento měsíc spoustu. Seriály Emily in Paris ( 1. část 4. řady ), Hitler a nacisté: Na lavici obžalovaných, Já jinak, Láska od sousedů ( 1. díl ), Příští kapitola: LáskaSex/Život. Všechny zmiňované se mi moc líbili. Co se týče dokumentů tak jsem dva a to Simone Biles se zvedáAmerická vražda: Laci Petersonová. Ty byli taky super a hlavně zajímavé. Film jsem viděla akorát jeden a to Vlny na kterém jsem byla v kině s kamarádem. Byl velice krásný a rozhodně bych na to doporučila jít všem, myslím si že člověk by měl znát i tyhle dějiny naší historie. Také jsem začala poslouchat podcast Vyhonit ďábla, který za mě super a můžu doporučit.

A jaký byl Váš srpen?
 
                                Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

0 comments