Jaký byl můj rok 2020?

Rok 2020 je pomalu u konce a já sedím doma v posteli, piju čaj a vzpomínám na všechno co mi dal a především co mi vzal. Koukám do svého diáře a pročítám si svoji vision board 2020. Když na to tak koukám 4 z mé vision board se splnili. Trávit více času s přáteli, zamilovat se, více číst, začít se více hýbat, ale také pravidelněji jíst.

Ačkoliv pro všechny byl tento rok těžký vzhledem ke koronavirové situaci ať už na jaře, na podzim nebo teď. Když pročítám svůj diář, nejlepší období jsem měla od ledna do půlky června asi tak. Byla jsem tak nějak šťastnější než jsem teď, řešila jsem věci dost jinak než teď.

Leden 2020
Moje nejmilejší radost ať už v lednu nebo teď i když mu je už přes 1 rok. Prostě synovec Šimonek mi dělá radost a zvedne náladu stejně jako jeho starší brácha Daník.
Také jsem tento měsíc oslavila 29.narozeniny. Byla to nejlepší oslavy za ty roky co jsem měla s lidmi, které mám ráda ♥ Uvidíme letos jak to dopadne. No třicítka už pomalu ale jistě klepe na dveře.

Únor 2020
Hlídání synovce Šimonka, který to celé prospal.
Začala jsem v této době hodně a pravidelně chodit o víkendu, ale i v týdnu na pravidelné procházky, pročistit hlavu. Od té doby chodit pravidelně i teď v zimě.
Také jsem ale byla na koncertě Rybiček48, kde hrála předkapela Počátky. Byl to naprosto boží koncert odkud sem si přivezla nejen tenhle kelímek, ale i naprosto vyčištěnou hlavu.

Březen 2020
Další várka procházek.
Také strávený čas s rodinou, vařeníčko, ale i focení na blog a dodnes je tam jedna z mála fotek, která se mi líbí. V tuhle dobu už jsem byla doma, nechodila do práce. V tomhle to my co děláme přes agenturu blbý, že když potřebují práci kmenový mi jsme většinou na 60% doma. Takhle jsem byla až do konce května doma.

Duben 2020

Trávení času s těmi nejbližšími.

Můj první pařížský dort ♥
Foceníčko pro jeden článek na blog.
Nějaká ta procházka, tentokrát už s rouškou.
Ale také jsem tento měsíc i vozila toho našeho křiklouna :D♥

Květen 2020
Z května 2020 moc fotek nemám, ale vlastně se toho extra moc nedělo, vesměs jsem trávila čas doma, hodně času s rodinou, vozila jsem synovce, slavili se 3. narozeniny synovce a také narozeniny mého "švagra". Poté na konci května jsem trávila víkend s mamkou a jejich přáteli v Praze.
Červen 2020
Červen jsem měla velmi pestrý byla jsem na koncertě kapely po hodně letech kterou zbožňuji a znám každou písničku. Ačkoliv v té doby moc koncerty nebyli o to je pro mě tenhle výjimečný, hlavně že mám s nimi fotku a hlavně že jsem vypadla z domu jelikož skoro 3 měsíce doma je skoro 3 měsíce doma. Také jsme s mamkou, ségrou a synovcem Daníkem vyrazili do Kutné Hory na výstavu Jiřího Trnky. Bylo to hrozně moc fajn. Mám tyhle rodinné výlety ráda. S mamkou jsme vyrazili na kolo potřebovali jsme trochu najezdit nějaké km. Slavili se také mamky narozeniny. Také jsem začala znovu opět do práce.

Červenec + Srpen 2020
Červenec byl ve znamení ježdění na kole ( trénování na dovolenou ), práce, čtení knížek, procházek, ale i občasné trávení času s kolegy z práce ( jako nečekaná akce na zámku v Cholticích ).
Ještě než jsme jeli z mamkou do Alsaska, tak jsme stihli si udělat výlet na rozhlednu Bára, která je nedaleko nás. Nebyla jsem roky.


Nejlepší týden, kde jsem si odpočinula a po tom co jsem přijela jsem se vrátila zpátky na linku, kde jsem byla což bylo nejlepší. Extrémně jsem se těšila, protože lepší kolegy jsem nikdy nezažila. V srpnu jsem ještě byla na filmu, který se mi extrémně líbil. Oba Trojanové v tom byli naprosto boží.

Září 2020
Některé dny jsem trávila s tímhle malým prďolou. Tady je vážně roztomilej.
Fotila nějaké ty selfie fotky abych měla co postovat :D
Vařila, pekla a fotila recepty na blog. ( nanuky , jogurtové lívance , pomerančové kuře , oreo cheesecake )

Říjen 2020
Nějaká zrcadlovka ještě než jsem skončila v nemocnici.
Fajn víkend, kdy ho u nás trávil starší synovec a kdy jsme šli na procházku a bylo ještě pěkně.
Tenhle pásek, budu mít dlouho u sebe jelikož mi připomene věci a dobu kdy jsem trávila pár dní v nemocnici, jelikož jsem dostala 2 epileptické záchvaty po téměř 3 letech. Epilepsií trpím od 12 let asi. Za svůj život jsem kvůli záchvatům jsem vlastně byla podruhé, ale menší jsem měla před 3 lety, když jsme byli v Alpách na dovolené.
Jelikož jsem v říjnu strávila 14 dní doma skoro, když jsme se vrátila z nemocnice. Během vycházek jsem se vždy šla alespoň na hodinu projít. Tentokrát jsem vzala foťák, jelikož svítilo sluníčko a nafotila nějaké ty trochu podzimní fotky.
Také se u nás vařili jednoduché recepty ( suroviny a postup na květákové placičky mám na instagramu, na nudle je recept zde ).

Listopad 2020
Tento měsíc je pro naší rodinu hodně jak zvláštní, ale i smutný, ale o tom až někdy jindy. 
Když koukám na tyto fotky zpětně, vzpomínám na tyto dny asi nejraději. Kdo věděl, že přijde to nejtěžší období v životě a za pár dní budeme řešit úplně jiné starosti. Za pár dní po tomhle krásném a slunečném dni nás opustila nečekaně babička. Pro celou naši rodinu to byl strašný šok. Pořád i teď na ni stále myslím. Prostě ty Vánoce a vánoční svátky jsou bez ní hodně těžké. Poprvé za svůj život jsem se cítila bez života, odešel někdo kdo pro mě znamenal a vždycky bude znamenat hodně moc. Jsou věci, které jako člověk nedávám moc najevo a dusím to v sobě. Až když se to ve mě naplní a bouchne to ve mně vidí spousta lidí jaká doopravdy sem a to se stalo, že prostě asi 1-2 dny po tom co babička zemřela jsem se v práci totálně rozbrečela. Nejsmutnější vlastně na tom tehdy bylo, že šlo kolem spousta lidí šlo a nezeptalo se co se děje nebo co se stalo. Stejné to bylo i v den kremace a den po kremaci. 
Další z mých dortíčků, byla to zkouška na moje lednové narozeniny.
Jeden z těch dní kdy trávil tenhle prcek odpoledne u nás. ♥
První narozeniny našeho bobánka Šimonka. Je neskutečný jak vyrostl a co se za ten rok všechno naučil a hlavně co se za ten rok stalo.
Četba téhle e-knihy pokračovala. ( recenze )

Prosinec 2020
Většinu fotek do Štědrého dne mám v těchto článcích, každý adventní týden byl jiný.


Zbytek prosince jsem se snažila hodně odpočívat, ale i chodit na procházky jelikož jsem si teď potřebovala dost vyčistit hlavu. 
Po vánočních svátcích jsme s mamkou a rodinnými přáteli udělali pěší výlet po okolí. Do Heřmanova Městce vlakem a odtamtud pěšky přes rozhlednu Báru až do Přelouče pěšky. Celkově to bylo 18 km. Ačkoliv byla zima, trochu foukalo svítilo sluníčko, byl to nádherný výlet. Vyčistila jsem si hlavu, přišla na jiné myšlenky trochu.
O pár dní později jsme si udělali další výlet po okolí. Do Řečan nad Labem jsme dojeli vlakem. Odtamtud jsme šli "kočárovou cestou" do Zdechovic, pak do Morašic a do Krasnice, kolem obory s divokými prasata, které jsme i nakrmili. V Krasnici jsme si opekli jak buřty, tak ale i klobásky. Poté jsme vyrazili směr Kozašice, Škudly a Lhota a přes cyklistickou stezku směrem zpátky do Přelouče. Byl to fajn výlet, i když foukali, občas vysvitlo sluníčko tyto výlety s nimi mám ráda, protože přijde člověk na jiné myšlenky, ale také se dost zasměje.

O pár dní později jsme si udělali další výlet po okolí. Do Řečan nad Labem jsme dojeli vlakem. Odtamtud jsme šli "kočárovou cestou" do Zdechovic, pak do Morašic a do Krasnice, kolem obory s divokými prasata, které jsme i nakrmili. V Krasnici jsme si opekli jak buřty, tak ale i klobásky. Poté jsme vyrazili směr Kozašice, Škudly a Lhota a přes cyklistickou stezku směrem zpátky do Přelouče. Byl to fajn výlet, i když foukali, občas vysvitlo sluníčko tyto výlety s nimi mám ráda, protože přijde člověk na jiné myšlenky, ale také se dost zasměje.

Také jsem byla na rodinné oslavě jelikož můj "švára" měl svátek. Tyhle rodinné oslavy mám ráda jelikož člověk aspoň trochu vypne. Silvestr jsem protentokrát trávila po x letech doma s rodiči, protože byl zákaz vycházení od 21 hodin do 5 hodin do ráda. 

A jaký byl Váš rok 2020?

Vaše Epilepsyylife

You Might Also Like

4 comments

  1. Šimonek je moc roztomilý 😊 krásná várka fotek! 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to moc je a ten čas s dětmi utíká strašně moc rychle. Děkuju :)♥

      Vymazat
  2. Pěkné fotky, samé výlety, to je super. :)))
    A Rybičky 48 taky miluju.

    OdpovědětVymazat